Pozdravljeni na spletni strani GameWorld. Trenutno nimamo novih nagradnih iger.

Valuta

Podpora uporabnikom: 02 3303 370 Pošlji email

Spletna trgovina GameWorld.si je last podjetja Kupi si d.o.o., matična številka 6245196000, vpisanem v sodni register okrožnega sodišča v Mariboru. Podjetje Kupisi d.o.o. je zavezanec za DDV.  V nadaljevanju se nahajajo pogoji poslovanja v naši spletni trgovini. Pogoji veljajo za vse uporabnikiein uporabniki se zavezujejo k spoštovanju le-teh. Splošni pogoji poslovanja so tudi sestavni del vseh naročil, ponudb in računov s strani naše spletne trgovine. V kolikor se pogoji ne strinjate, prosimo, da spletno trgovino GameWorld.si nemudoma zapustite. 

Naše zaveze

Spletna trgovina Gameworld.si je odprta vse dni v letu, 24 ur na dan. Naš cilj je uporabniku ponuditi hitro in kakovostno storitev. Vedno stremimo k temu, da vaše naročilo izpolnimo karseda hitro. Včasih gre tudi kaj narobe, pade sneg ali pa se pokvari dostavni avto. Za to nam že v naprej oprostite! 

Naša druga zaveza je skrbno varovanje podatkov. Nemogoče je, da bi vaš email kadar koli prodali tretjim osebam ali podjetjem. Vaši podatki služijo izključno v namene obdelave za spletno trgovino GameWorld.si


Naročila

GAMEWORLD.SI obravnava sprejeta naročila kot nepreklicna. Ob naročilu prejme kupec po elektronski pošti potrdilo o naročilu ki velja kot pogodba in zaveza k nakupu. Če ste ob naročilu storili napako nas o tem nemudoma obvestite na kontaktno telefonsko številko ali email 
info@gameworld.si. Da stvar hitro rešimo bomo potrebovali številko naročila!

Potrdila o naročilih in s tem pogodbe o nakupu so shranjene na sedežu podjetja. Sestavni del vsake pogodbe so tudi ti splošni pogoji.

 

Postopek naročila

Izdelek naročite tako, da ga najprej dodate v košarico. Ko ste v košarico dodali vse izdelke, ki jih želite naročiti, boste med zavihki v desnem zgornjem kotu izbrali 'Moja košarica' in kliknili na ZAKLJUČEK NAKUPA.

Nato se vam bo na ekranu odprla forma za vnos podatkov (Ime, priimek, naslov), na tem ekranu pa boste lahko izbrali tudi med načini dostave in načini pošiljanja.  Ko vnesete vse zahtevane podatke je postopek naročanja zaključen. Na ekran boste dobili sporočilo, da je vaše naročilo prejeto, na vaš email pa bo prišla tudi potrditev naročila.

Za naročanje na naši spletni strani registracija ni potrebna.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

Po 43. členu zakona o varovanju potrošnikov za pogodbe, sklenjene na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. 

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena, pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov in iger, če je potrošnik odprl varnostni pečat ali že vpisal/uporabil aktivacijsko kodo. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).

V primeru odstopa od pogodbe bo trgovina v skladu s 43. d členom istega zakona vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.


Prednaročila

 Oddano prednaročilo pomeni, da ste izdelek dejansko naročili, čeprav bo izdelek izšel šele v prihodnosti. Ko izdelek prednaročite, vas po elektronski pošti obvestimo o datumu izida. Datum izida se lahko tudi spremeni, na kar nimamo vpliva. V primeru spremembe datuma izida, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti. Izdelek običajno prejmemo dan pred uradnim izidom in stremimo k temu, da bo na vašem naslovu na dan izida. Seveda pa tega ne moremo vedno garantirati. Ko izdelek prejmemo vam ga tudi pošljemo in vas o poslani pošiljki tudi obvestimo po elektronski pošti. Tako točno veste kdaj lahko naročeni izdelek pričakujete.

Zavrnitev naročila

GAMEWORLD.SI lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru je kupec o tem obveščen po elektronski pošti.

Cene

Objavljene cene veljajo samo za nakup v spletni trgovni GAMEWORLD.SI. Cene so izražene v EUR (€) in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na naši spletni strani sta objavljeni dve ceni in sicer 'Redna cena' in 'Članska cena'. Če se boste včlanili na našo spletno stran oz. se registrirali boste izdelke lahko kupovali po članskih cenah, ki so standardno 5% nižje od rednih cen. Za akcijske izdelke je lahko ta odstotek tudi večji. Članarina oz. registracija je popolnoma brezplačna.

Če se želite registrirati na našo spletno stran in s tem uveljavljati članske cene, to storite tako, da v zgornjem desnem kotu strani najdete zavihek 'MOJ RAČUN' in nato kliknete na 'Registriraj se'. Naš sistem pa vas bo nato vodil skozi postopek registracije.

Seveda obstaja tudi možnost da se na strani ne registrirate, v tem primeru pa boste izdelek plačali po 'Redni ceni'. V tem primeru jamčimo popolno anonimnost, vaši podatki pa se nikakor ne bodo zapisovali v naš sistem.



Plačilo naročenega blaga

 Naročene izdelke plačate Pošti Slovenije ob prejemu pošiljke.

Način dobave

Dostava naročenega blaga je možna le po pošti. Osebni prevzem ni možen. Če je blago na zalogi in naročilo prejmemo do 13. ure, ga bomo poslali še isti dan, drugače pa najkasneje 1 dan po naročilu.

Za zamude dobav zaradi neažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo.

Pri plačilu po povzetju naj vas opozorimo, da Pošta Slovenije zaračunava dodatno provizijo za nakazilo gotovine, ki znaša 1,05€ za zneske odkupnine do 98€ ali 1,07% od vrednosti odkupnine za zneske večje od 98€. Višina tega dodatnega stroška se zaračunava v skladu z veljavnim cenikom pošte Slovenije (www.posta.si) in nanj nimamo vpliva.


Ko je naročeno blago odposlano je kupec o tem obveščen preko elektronske pošte, status naročila pa kupec spremlja tudi v uporabniškem profilu.  

Reklamacije, zamenjava in vračilo blaga

 V primeru napačno izdanega blaga, GAMEWORLD.SI to blago zamenja z naročenim izdelkom in ga kupcu brezplačno dostavi ali pa ima kupec v tem primeru možnost do odstopa od pogodne. V primeru napačno izdanega blaga mora kupec napačno dostavljeno blago vrniti v 15 dneh od dneva prejema z vso originalno embalažo in v enakem stanju kot ga je prejel. V kolikor je bilo blago uporabljeno in je to vidno ga GameWorld.si.si lahko zavrne. V kolikor kupec vrne blago izven roka 15 dni, zanj veljajo splošni pogoji in pogodba o nakupu, torej je dolžan poravnati kupnino tudi za ta izdelek. .

Kupec lahko vrne blago, če ob prejemu pošiljke ugotovi, da izdelek ne ustreza deklarirani kakovosti (je npr. poškodovan). V primeru poškodbe pošiljke mora kupec ob prevzemu zahtevati od poštarja, da izpolni formular o poškodovani pošiljki. V takem primeru mora kupec to takoj obvestiti GAMEWORLD.SI po elektronski pošti. Blago mora kupec nato v 15 dneh po prevzemu vrniti in GAMEWORLD.SI ga zamenja. V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GAMEWORLD.SI ni več dolžan zamenjati blaga. Tudi v primeru dostave poškodovanega blaga, ima kupec možnost odstopa od pogodbe.

Vse upravičene reklamacije ob vračilu blaga v zahtevanem roku upoštevamo in jih rešujemo sproti, v korist kupca. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, v originalni embalaži in z vsemi dodatki.

Računi

Cena blaga na računu veljajo po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga oz. po elektronski pošti, ko je za blago zavedeno plačilo.

Garancija – za izdelke kot so konzole in dododatki za konzole

Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini GAMEWORLD.SI imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. V spletni trgovini se bomo potrudili, da bo uveljavljanje garancije možno ob izpolnitvi naslednjih minimalnih kriterijev: Garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer ni to drugače definirano. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno. 
Garancija preneha veljati pri: 
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....) 
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja. 
- pri spremembah na aparatu 
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd. 
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu 
- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb 
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

Ostalo

Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v tukaj, v Splošnih pogojih poslovanja, razen če v "Pogodbi o prodaji računalniške opreme" ali na računu ni drugače določeno. Usni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.


Vsak kupec se mora seznaniti s Splošnimi pogoji poslovanja. Kupec lahko vedno zahteva novo kopijo splošnih pogojev, vedno pa so objavljeni tudi na naši spletni strani. Izgovora ali reklamacije, da kupec ni sezananjen s Splošnimi pogoji poslovanja ne upoštevamo.

 Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem Splošnih pogojev poslovanja, bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno odgovarjajoče sodišče.

"SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA" stopijo v veljavo takoj oz. 14.4.2014.

Vsakokratne spremembe, dopolnila, dodatki itd. Splošnih pogojev poslovanja so objavljeni na spletni strani
www.GameWorld.si, kupci pa bodo o njih obveščeni tudi z obvestilom preko elektronske pošte.



 Firewall debug console